hair & love

女孩子

心思

真是不好懂





短髮 - 梁詠琪



哭到喉嚨沙啞 還得拼命裝傻

我故意視而不見 你外套上有她的髮



她應該非常聽你的話

她應該會順著你的步伐

乖乖的呆在家 靜靜的守著電話



我已剪短我的髮 剪斷了牽掛

剪一地不被愛的分岔

長長短短 短短長長

一吋一吋在掙扎



我已剪短我的髮 剪斷了懲罰

剪一地傷透我的尷尬

反反覆覆 清清楚楚

一刀兩斷 你的情話 你的謊話



一刀兩斷 你的情話 你的謊話





I don't give you cuts because , 

be like my love that have to give you , 

it will long more and more , 

it has the meaning , 

but , when at you cuts it that means that , 

we have done not love already..



but opposite if broken heart the majority has will a haircut..



I think you may no have a haircut certainly because , 

I will persistently love you.. 



--from Tum

張貼留言

1 留言